سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود تحقیق و ppt

 

 

برنامه نقاشی نقاشی یکی از برنامه های شیرین و زیبای شبکه پویا می باشد که روزانه میلیون ها کودک ایرانی به تماشای این برنامه زیبا می نشینند ، این برنامه روزانه در سه نوبت نقاشی های ارسال شده توسط کودکان را گزینش و از طریق پخش در شبکه پویا با صداهای زیبا و دوست داشتنی مجری های توانمند پخش می کند ، گفته می شود روزانه بین 4 تا 5 هزار نقاشی به این برنامه از طریق اینترنت ارسال می شود که از این بین حدود 100 نقاشی برگزیده و در سه نوبت در روز از شبکه پویا پخش می شود . 


در تاریخ اردیبهشت 1393 جدول زمانی پخش این برنامه به صورت زیر است .


قسمت اول ساعت 9.15 صبح


قسمت دوم ساعت 16.00 عصر


قسمت سوم ساعت 19.00 شب

 


کلمات کلیدی:زمان پخش برنامه نقاشی نقاشی شبکه پویا +ارسال نقاشی به شبکه پویا+ادرس سایت بکه پویا برنامه نقاشی نقاشی +فرستادن نقاشی برای شبکه پویا+ارسال نقاشی به برنامه نقاشی نقاشی+لینک ارسال نقاشی کودکان به شبکه پویا+


 



تاریخ پنج شنبه 93 اردیبهشت 11
نظر

بار دیگر با رمان ایرانی جدید وبسیار زیبا به اسم بغض ترانه ام مشو از کاربر سایت نودوهشتیا به اسم شازده کوچول رو برای شما اماده دانلود کردیم. این کتاب با فرمت pfd وتعداد صفحه 432 اماده دانلود می باشد.قسمتی از متن این رمان  :(این بار از نیمه میرسیم به پایان…نه از ابتدا…ابتدا همیشه شروع نیست).

دانلود رمان بغض ترانه ام مشو

ادامه مطلب...


تاریخ دوشنبه 93 اردیبهشت 8
نظر

 کتاب پرمحتوا تیپ شخصیت وانتخاب همسر با قلم فاطمه شعیبی مطالب بسیار مفیدی درمورد انتخاب یک همسر خوب در اختیار فرد قرار می دهد .اگر شما تیپ شخصیتی  خاصی دارید و نمی دانید چه معیار هایی را برای اغاز زندگی مشترک با همسر مورد علاقه داشته باشید این کتاب به شما کمک میکند.پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو مطالعه نمایید.

 

انتخاب همسر اینده+معیارهای انتخاب مرد زندگی خودمان+

ادامه مطلب...


تاریخ شنبه 93 اردیبهشت 6
نظر

دوستان سلام فیلم اسمان زرد کم عمق با کارگردانی بهرام توکلی محصول سال 1392 می باشد. موضوع این فیلم با قالب اجتماعی ساخته شده است .محتوا فیلم اسمان زرد کم عمق در مورد زن وشوهری است که عاشقانه یکدیگر رو دوست دارند ودر جریان فیلم به مرور خاطرات گذشته که با هم داشتند می پردازندو.......

 

دانلود فیلم ایرانی  آسمان زرد کم عمق

کارگردان: بهرام توکلی

سال تولید:1392

موضوع: اجتماعی

ادامه مطلب...


تاریخ پنج شنبه 93 اردیبهشت 4
نظر