سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود تحقیق و ppt

اگر به دنبال یک پاورپوینت با موضوع طراحی وساخت یک مهد کودک میگردید این پاورپوینت رو از دست ندهید. پروژه طراحی مهدکودک مختص رشته مهندسی معماری دوره کارشناسی  می باشد .ودارای 111 اسلاید است که میتواند کمک ارزشمندی در جهت ارائه یک تحقیق کامل در پایان تحصیلات در این رشته به شما دانشجویان عزیز بکند.پس این فایل ارزشمند رو از دست ندهید.

99

عناوین:

شناخت موضوع

کاربران مهدکودک

تعریف مهدکودک

ژان پیاژه و مطالعات او

طراحی زمین بازی

وسایل زمین بازی و انواع آن

و……….

 

 

 

مشخصات فایل

موضوع : پاورپوینت طراحی مهد کودک

نوع فایل :  ppt

تعداد صفحات :  111 اسلاید

حجم فایل : 20 مگابایت

قیمت برای دانلود : 1900  تومان


برای دانلود بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

نمایش تصویر در وضیعت عادی

 




تاریخ چهارشنبه 93 بهمن 8
نظر

این پست اختصاص دارد به پروژه با موضوع میزان امید به اشتغال در دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور و عوامل مؤثر بر آن مربوط به رشته آمار برای دانلود قرار دادیم .این پایان نامه مناسب برای کارشناسی رشته آمار می باشد .این پروژه دارای 137 صفحه با فرمت ورد است که دارای بار علمی بالا جهت یاری گرفتن از مطالب آن جهت نگارش پایان نامه این رشته بسیار عالی میباشد پس این مجموعه ارزشمند رو از دست ندهید.

سرفصل ها :

7978

77 80

 

مشخصات فایل: 

موضوع : میزان امید به اشتغال در دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور و عوامل مؤثر

نوع فایل : word 

تعداد صفحات : 137 

حجم فایل :  1  مگابایت 

 

برای دانلود بر روی دکمه دانلود کلیک کنید ..

نمایش تصویر در وضیعت عادی

 

 



تاریخ سه شنبه 93 بهمن 7
نظر

در این پست یک پروژه با موضوع مدیریت در ارتباط با ارباب رجوع با تکیه بر ابزارهای مبتنی بر وب و عاملهای هوشمند مربوط به رشته مهندسی فناوری اطلاعات را به طور کامل برای بهره برداری شما دانشجویان مقطع کارشناسی بر روی سایت قرار دادیم.شما میتوانید از مطالب این پروژه کمک های بسیار بزرگی برای نگارش پایان نامه خود ببرید.

قسمتی از مقدمه:

امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات، سیستم های نوینی تولید شده است که می تواند توان سازمان را در کاهش هزینه های داخلی، تعامل بهتر با محیط و در نهایت به دست آوردن سود، یاری رساند. یکی از این ابزارها، “مدیریت ارتباط با مشتری” است. مدیریت ارتباط با مشتری اصطلاحی است که برای توصیف چگونگی تعامل با مشتری و مدیریت بر فعالیتهایی که برای برقراری ارتباط پایدار و اثربخش با مشتری صورت می گیرد، تعریف شده است. منطق مدیریت ارتباط با مشتری، “تحت نظر قراردادن” و “مدیریت بر تمام پروسه ی خدمت رسانی به مشتری” است.

فهرست مطالب:

02 01 03

مشخصات فایل:

موضوع : مدیریت ارتباط با مشتری با تکیه بر ابزارهای مبتنی بر وب و عاملهای هوشمند

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 121

سازنده : DownloadppT.ir

حجم فایل :  1  مگابایت

 

برای دانلود بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

نمایش تصویر در وضیعت عادی

 

 

 



تاریخ پنج شنبه 93 بهمن 2
نظر

اگر به دنبال یک تحقیق وپروژه در مورد راه اندازی یک  فروشگاه موبایل و لوازم جانبی آن هستید این تحقیق میتواند راهنمایی های بزرگی در این زمینه به شما بکند.اسم این پروژه ساخت فروشگاه موبایل مربوط به رشته کامپیوتر می باشد و در سه فصل تنظیم گردیده است.

بخشی از مقدمه: سیستمی که در پیش رو دارید, سیستم مکانیزه فروشگاه موبایل  می باشد که جهت بهبود کارایی ودسترسی آسان وسریع به مدارک واسناد ایجاد شده است.سیستم جاری باعث صرفه جویی بسیاری در وقت شده و مدیریت  کارها را بهتر می نماید. از دیگر فواید این سیستم مکانیزه، ایجاد امنیت  بیشتر اسناد، بخصوص مدارک محرمانه مربوط به مشتری میباشد. سیستم مکانیزه فروشگاه موبایل پاسخ قابل اطمینان و با دقت را در کمترین زمان ممکن، در اختیار مدیر قرار می دهد و بر خلاف روش قدیمی و دستی ، بصورت مکانیزه اطلاعات بروز و دقیق را دراختیار مدیر قرار می دهد.

سرفصل ها:

0 (2) 0 (1)

 

 

 

 

 

 

مشخصات فایل:

موضوع :طراحی فروشگاه موبایل

نوع فایل : WORD

تعداد صفحات :  57

سازنده :  DownloadppT.ir

حجم فایل :  5 مگابایت

 

 

برای دانلود بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

نمایش تصویر در وضیعت عادی



تاریخ چهارشنبه 93 بهمن 1
نظر